Робота працівників психологічної служби під час війни

     Сьогодні Україна живе в умовах повномасштабної агресії РФ. Роль працівників психологічної служби в сучасних умовах зростає.  Фахівці психологічної служби продовжують діяльність, спрямовану на реалізацію головної мети і завдань психологічної служби – збереження та зміцнення психічного й фізичного здоров’я; забезпечення психологічної безпеки, надання психологічної і соціально-педагогічної допомоги всім учасникам освітнього процесу.

Про методичне забезпечення, форми і методи роботи в умовах війни йшлося на семінарі-нараді для практичних психологів і соціальних педагогів закладів загальної середньої освіти Берегометської, Вижницької та Банилівської територіальних громад, який відбувся 19.10.2022 року.

Директор КУ «ЦПРПП Вижницької міської ради» - Олексій Ярославович Борсук озвучив актуальні проблеми, які виникають у закладах освіти та шляхи їхнього вирішення.

Людмила Василівна Візер - соціальний педагог Лукавецького ліцею виступила з роз’ясненнями щодо складання банку даних на дітей пільгових категорій, які потребують особливої соціальної уваги і підтримки та поділилася власним досвідом роботи щодо психологічного супроводу впровадження Нової української школи в 5-х класах. У своєму виступі наголосила, що в умовах воєнного стану в Україні важливою є психологічна підтримка всіх учасників освітнього процесу. Особливо слід звернути увагу на дітей з категорії внутрішньо переміщених осіб, їх емоційного стану, сприяти адаптації та проведенню відповідної корекційної роботи за потребою.

Наталія Олексіївна Рудик – практичний психолог, заступник директора з НВР Міліївського ЗЗСО І-ІІІ ст. ім.Д.Загула представила методичний комплекс для педагогічних працівників, практичних психологів, соціальних педагогів та вихователів ГПД закладів загальної середньої освіти «Психологічна підтримка дітей під час перебування в укритті», який розробила спільно з Борсуком О.Я та Гараздюк В.
П., а також розповіла колегам про участь у Всеукраїнський науково-практичній конференції «Нова українська школа: від теорії до практики», на який
проаналізувала психологічні особливості реагування дітей шкільного віку на тривожні ситуації і події воєнного стану.

Вікторія Петрівна Гараздюк -  практичний  психолог Міліївського ЗЗСО І-ІІІ ст. ім.Д.Загула доєдналася до семінару-наради дистанційно та продовжила питання психологічного аспекту супроводу дітей в укриттях. Детально розповіла про алгоритм діяльності працівників  психологічної служби під час «Повітряної тривоги».

Значну увагу було приділено плануванню заходів на 2022-2023 навчальний рік  та профілактичній роботі з питань торгівлі людьми, попередженню домашнього насильства, булінгу, кібербулінгу та правопорушень серед дітей та учнівської молоді.