Сучасний період розвитку суспільства, оновлення всіх сфер його соціального і духовного життя потребує якісно нового рівня освіти, який відповідав би міжнародним стандартам.

У зв’язку з цим перед освітою нині постає нове завдання – орієнтація на створення оптимальних умов для розвитку кожної дитини. Це передбачає перебудову процесу навчання, кінцевою метою якого має стати максимальне розкриття індивідуальних можливостей учня.

У контексті цього 28 жовтня 2022 року відбулася І Всеукраїнська науково-практична конференція «Нова українська школа: від теорії до практики», організатори якої Міністерство освіти і науки України, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Чернівецька обласна рада, Департамент освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації, Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».

Науково-практична конференція ділилася на пленарне та секційні засідання (секція І – «Траєкторія поступу Нової української школи у початковій ланці: досвід та перспективи»; секція ІІ – «Базова загальна середня освіта у контексті Нової української школи»; секція ІІІ – «Реалізація завдань профільної освіти на сучасному етапі»; секція ІV – «Роль післядипломної педагогічної освіти у підготовці педагогів до роботи у нових умовах»; секція V – «Трансформація освітнього менеджменту в умовах реформування галузі»; секція VІ – «Основні напрями позашкільної освіти та виховної роботи»; секція VІІ – «Психологічний супровід реформи»; секція VIІІ – Інклюзивне освітнє середовище»), де науковці та педагоги ділилися своїм досвідом роботи та обмінювалися думками.

Консультант КЗ «ЦПРПП Вижницької міської ради», Іванчак Тетяна Володимирівна виступила спікером на конференції у секції ІІ – «Базова загальна середня освіта у контексті Нової української школи» із доповіддю на тему: «Компетентнісний підхід: від теорії до практики». Консультант розповіла про важливість компетентнісного підходу у системі освіти, а також запропонувала підхід для вирішення важливого питання : «Як оцінювати ключові компетентності на уроці?». Поділилась досвідом роботи у програмі підтримки освітніх реформ в Україні «Демократична школа», що розроблена  Європейським центром ім.Вергеланда.

На завершення заходу було підведено підсумки реалізації Концепції «Нова українська школа» у системі освіти України та окреслено перспективи на майбутнє. Щиро дякуємо за безцінний досвід та натхнення для подальшої діяльності для розвитку освітньої галузі.





Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.