Сучасний період розвитку суспільства,
оновлення всіх сфер його соціального і духовного життя потребує якісно нового
рівня освіти, який відповідав би міжнародним стандартам.
У зв’язку з цим перед освітою нині постає
нове завдання – орієнтація на створення оптимальних умов для розвитку кожної
дитини. Це передбачає перебудову процесу навчання, кінцевою метою якого має
стати максимальне розкриття індивідуальних можливостей учня.
У контексті цього 28 жовтня 2022 року
відбулася І Всеукраїнська науково-практична конференція «Нова українська школа:
від теорії до практики», організатори якої Міністерство освіти і науки України,
ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Чернівецька обласна рада,
Департамент освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації,
Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, Хмельницька
гуманітарно-педагогічна академія, КНЗ КОР «Київський обласний інститут
післядипломної освіти педагогічних кадрів».
Науково-практична конференція ділилася на
пленарне та секційні засідання (секція І – «Траєкторія поступу Нової
української школи у початковій ланці: досвід та перспективи»; секція ІІ –
«Базова загальна середня освіта у контексті Нової української школи»; секція
ІІІ – «Реалізація завдань профільної освіти на сучасному етапі»; секція ІV –
«Роль післядипломної педагогічної освіти у підготовці педагогів до роботи у
нових умовах»; секція V – «Трансформація освітнього менеджменту в умовах реформування
галузі»; секція VІ – «Основні напрями позашкільної освіти та виховної роботи»;
секція VІІ – «Психологічний супровід реформи»; секція VIІІ – Інклюзивне освітнє
середовище»), де науковці та педагоги ділилися своїм досвідом роботи та
обмінювалися думками.
Консультант КЗ «ЦПРПП Вижницької міської
ради», Іванчак Тетяна Володимирівна виступила спікером на конференції у секції ІІ
– «Базова загальна середня освіта у контексті Нової української школи» із
доповіддю на тему: «Компетентнісний підхід: від теорії до практики».
Консультант розповіла про важливість компетентнісного підходу у системі освіти,
а також запропонувала підхід для вирішення важливого питання : «Як оцінювати
ключові компетентності на уроці?». Поділилась досвідом роботи у програмі підтримки
освітніх реформ в Україні «Демократична школа», що розроблена Європейським центром ім.Вергеланда.
На завершення заходу було підведено
підсумки реалізації Концепції «Нова українська школа» у системі освіти України
та окреслено перспективи на майбутнє. Щиро дякуємо за безцінний досвід та
натхнення для подальшої діяльності для розвитку освітньої галузі.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.