На численні звернення педагогічних працівників, а саме, асистентів вчителів, Центром професійного розвитку педагогічних працівників Вижницької міської ради спільно з Інститутом післядипломної освіти Чернівецької області 5 жовтня 2022 року проведено методичну онлайн-інтенсив на тему «Особливості роботи вчителя в інклюзивному класі». Загалом, до онлайн-заходу доєдналися майже 70 асистентів вчителів з Вижницької, Вашківецької, Берегометської та Банилівської громад.

Розпочався онлайн-захід із вітального слова директора КЗ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Борсука Олексія Ярославовича, який підкреслив важливість розвитку інклюзивної освіти у такий нелегкий час. Розповів про вагому роль асистента вчителя у роботі з дітьми з ООП та про виклики, які педагогічні працівники з мужністю та професіоналізмом долають щодня, навчаючи та підтримуючи учнів.

Спікером виступила завідувачка ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти  ІППОЧО – Анатійчук Марина Олексіївна, яка акцентувала увагу на організації навчання з дітьми з ООП та на ефективних напрямках роботи в умовах воєнного стану на 2022-2023 навчальний рік, поділилась власним досвідом та практичними порадами.

Із доповіддю «Психолого-педагогічний супровід дитини з ООП» виступила методистка ресурсного центру – Захарова Марина Віталіївна. Спікерка наголосила на тому, що є діти з ООП, які потребують особливої підтримки, супроводу під час навчального процесу. Детально розповіла про роботу команди супроводу.

Чередюк Оксана Василівна, методистка ресурсного центру, ознайомила учасників з доповіддю «Аспекти професійної діяльності асистента вчителя». Людмила Вікторівна Гринчук, методистка ресурсного центру, виступила із доповіддю на тему: «Корекційно-розвиткова робота – вагома складова інклюзивного навчання».

Цікавим був формат проведення заходу – питання-відповідь. Спікерки під час онлайн-зустрічі детально відповідали на всі озвучені запитання.

Під час методичного інтенсиву були розглянуті питання психолого-педагогічного супроводу та ефективної підтримки дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі, сучасних тенденцій щодо надання корекційно-розвиткових послуг, а також обговорено аспекти професійної діяльності асистента вчителя в інклюзивному закладі освіти, зокрема, ведення документації та особливостей атестації асистента педагога.

Асистент вчителя - це посередник між дитиною з особливими освітніми потребами та іншими дітьми і дорослими в освітньому процесі. Інклюзивна освіта надає можливість кожній дитині навчатися у комфортних умовах, всебічно розвиватися, спілкуватися з однолітками. Саме тому роль асистента вчителя є надважливою у освітній сфері.

Центр професійного розвитку педагогічних працівників та педагоги Вижниччини висловлюють щиру подяку Інституту післядипломної педагогічної освіти  Чернівецької області та РЦПІО, зокрема, Анатійчук Марині Олексіївні, Захаровій Марині Віталіївні, Чередюк Оксані Василівні, Гринчук Людмилі Вікторівні за отримані знання та досвід, за натхнення для подальшої роботи. До нових зустрічей у мирний час! Навчаємося, працюємо разом заради перемоги.   




   


Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.